ειμαι λοιπον μια contributor(!!!) σε ενα συνεργατικο blog!!
τι μπορω εγω να κανω εδω δεν πολυξερω!
καθ' οτι, μπορει σε μια συζητηση προσωπο με προσωπο (ή αφτι με αφτι, εστω!) να λεω τη γνωμη μου, αλλά σαν αποψη γραμμενη σε κειμενο, κινδυνευει..
ασε που κινδυνευετε κι υπολοιποι, να δειτε το προβλημα στην ερωτικη του διασταση με τους (υπονοουμενους) στιχους μου.. :))
ενταξει! θα κρατηθω! (οσο μια τσιγγανα ε; :)) )
στο προηγουμενο ποστ σου, θα σου απαντουσα (αν σε προλαβαινα!), θελουμε να αλλαξουμε (εμεις;) το σχολειο, το εκπαιδευτικο συστημα, για να καθρεφτισουμε σε αυτο, το καινουργιο, το μοντελο της κοινωνιας (ελληνικης) που σχεδιαζουμε(εμεις;)
ή
να φιαξουμε τον μηχανισμο εκεινο που θα μας βοηθησει να φιαξουμε, να οδηγησουμε την υπαρχουσα κοινωνικοοικονομικη δομη σε εκεινην, τη δομη που επιθυμουμε(εμεις;)
το σχολειο ως μηχανισμος προετοιμασιας ή παραγωγης εργατων του μελλοντος, ανθρωπους που να ειναι ικανοι να εργαστουν στις και για τις νεες συνθηκες μιας νεου τυπου κοινωνιας και τις δομες της
ομως...
με μπερδεψες! μονη δηλαδη μπερδευτηκα, παιζοντας και απο τις δυο πλευρες: εκεινων που φιαχνουν τη πολιτικη κι εκεινων που την υφιστανται..!
ετσι, η υπογραμμισμενη φραση σου-σκεψη: "Διαφορετικες κοινωνιες δεν μπορει να εχουν εκπαιδευτικο συστημα με το ιδιο περιεχομενο" μπορω να το δω διπλά!!!!...
νεο εκπαιδευτικο συστημα - παλιο κοινωνικο μοντελο = αποτυχια
νεο εκπαιδευτικο συστημα - νεο κοινωνικο μοντελο = (πιθανη) επιτυχια (εξαρταται απο τον συνδιασμο ποιων δυο)
ελληνικο κοινωνικο μοντελο + ξενου τυπου εκπαιδευτικο μοντελο = αποτυχια
....
κι εδω σταματω προς το παρον (δεν ξερω τι θαγινει στο μελλον!!! αν θα αντεξω εννοω να συνεχισω..!), κουραστηκα..!
:))
Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
ια ... τσιγγάνα, δεν θα μπορούσε να λείπει από contributor σε ένα μπλογκ για την παιδεία.
Όσο γιατην ερωτική διάσταση του προβλήματος, μακάρι να αναδεικνυόταν από όλους και κυρίως από τους εκάστοτε υπουργούς.
Το ανέραστον μοιάζει να ευθύνεται για τα περισσότερα από τα προβλήματα.
Και της Παιδείας βέβαια.
Όσο για τις ταυτότητες που χρησιμοποίησες. μαθηματικοποιώντας την πρότασή μου, ναι και εγώ αυτά εννοούσα!!!
Περίπου δηλαδή, γιατί δεν θεωρώ ότι με τους μηχανισμούς του σχολείου μπορείς να αλλάξεις την κοινωνία!!!
Τουλάχιστον όχι μόνον με αυτούς.
Οι εκπαιδευτικοί μηχανισμοί άλλωστε δεν είναι μόνο στο σχολείο.
Μπερδεμένα θα πεις.
Μα φυσικά. Είναι σύνθετα και σύμπλοκα έως χαοτικά.
Μπορεί να είναι αλλιώς;
Δημοσίευση σχολίου