Θα πρότεινα προς μελέτη από κάθε καλοπροαίρετο το κείμενο εδώ.
Θεωρώ ότι το κείμενο δεν αφορά μόνον στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας, αλλά σε όλους τους πολίτες.
Το πιθανότερο είναι να βρισκόμαστε μπροστά σε ένα γενικευμένο φαινόμενο, και να αξίζει να συζητήσουμε διεξοδικότερα, με αφορμή τα προβλήματα του σχολείου, όλο το φάσμα των κοινωνικών σχέσεων που διαμορφώνεται καθώς το ποτάμι της παγκοσμιοποίησης, όπως και να την αντιλαμβάνεται ο καθένας, δεν μοιάζει να μπορεί να γυρίσει πίσω.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Χρόνια τώρα στην εκπαίδευση, πάντα πέφτω πάνω σε συντηρητικές (εμφανώς, προφανώς αδιαφανώς ή αφανώς) επιτροπές σοφών(?) σε όοοοολες τις χώρες του κόσμου που διαμαρτύρονται για κάποιο nation at risk πάντα λόγω του σχολείου και των εκπαιδευτικών. Την απάντηση κοινωνιολογικά ΚΑΙ εκπαιδευτικά, την έδωσε ο σοφός παππούς Berrnstein στο "Education cannot compensate for society" αλλά ένα σχόλιο του γιατί αυτές συνήθως είναι απλή προπαγάνδα υπάρχει (βασικά για το παραπάνω case study, το οποίο, ωστόσο, γενικεύεται αναφορικά με όλες τις κορώνες εκπαιδευτικής καταστροφής και πενίας)
εδώ
Ευχαριστώ για την υπομονή σας :)
meniek
Η άποψή μου είναι ότι σε κάθε κοινωνία τα σχολεία που υπάρχουν είναι καλά!!
Αν δεν ήταν θα τα άλλαζε η κοινωνία.
Βέβαια η μεγάλη συζήτηση είναι γύρω από το επίθετο "καλά".
Πώς ορίζεται και από ποιους αυτό.
Για ποιους είναι "καλά"
Πώς το μετράμε,
και μια σειρά άλλη συναφών ερωτημάτων.
Αν έβαλα όμως το link είναι γιατί νομίζω ότι χρειάζεται να ανοίξει η συζήτηση για το περιεχόμενο του καλά.
Όχι ότι είμαι βέβαια αισιόδοξος.
Γιατί μαζί με αυτή την συζήτηση θα ανοίξει, λογικά, και η συζήτηση για το κοινωνικοπολιτικό σύστημα οργάνωσης...
Εξυπακούεται ότι είσαι πάντα ευπρόσδεκτη εδώ
Δημοσίευση σχολίου