Ο Παγκόσμιος Ιστός ξεπέρασε στην Ευρώπη τα έντυπα μέσα ως πηγή ειδήσεων και περιεχομένου επικαιρότητας, δείχνει νέα μελέτη. Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι περνούν τέσσερις ώρες την εβδομάδα σερφάροντας στο Διαδίκτυο και μόνο τρεις ώρες διαβάζοντας εφημερίδες και περιοδικά, αναφέρει η έκθεση της εταιρείας ερευνών JupiterResearch, με τίτλο «Ευρωπαϊκή Έρευνα Καταναλωτικής Ζήτησης Μέσων 2006».
«Το γεγονός ότι η χρήση του Διαδικτύου ξεπέρασε τη χρήση του Τύπου είναι σημαντικό ορόσημο για την καθιέρωση του Διαδικτύου στο μείγμα των ευρωπαϊκών μέσων» σχολιάζει ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μαρκ Μάλιγκαν.
«Η μετατόπιση αυτή στην ισορροπία δυνάμεων όλο και περισσότερο θα διαμορφώνει τις στρατηγικές διανομής περιεχομένου, τον καταμερισμό των διαφημιστικών δαπανών και τις στατηγικές επικοινωνίες στην ευρωπαϊκή αρένα» προσθέτει.
Παρόλη τη μεταβολή, αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο, καθώς οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν τριπλάσιο χρόνο βλέποντας εκπομπές από ό,τι στο Διαδίκτυο. Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του Internet είναι η ηλικία του χρήστη και η πρόσβαση σε ευρυζωνικές (γρήγορες) συνδέσεις, δείχνει η μελέτη.
Στη Γαλλία, όπου καταγράφεται το υψηλότερο ποσοστό νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση, καταγράφεται επίσης ο μεγαλύτερος αριθμός ωρών που περνούν οι χρήστες online. Η Γερμανία, αντίθετα, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης, 14 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο, κυρίως λόγω της πληθώρας των δωρεάν τηλεοπτικών καναλιών. Η χαμηλότερη τηλεθέαση καταγράφεται στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Σουηδία.
«Το γεγονός ότι η χρήση του Διαδικτύου ξεπέρασε τη χρήση του Τύπου είναι σημαντικό ορόσημο για την καθιέρωση του Διαδικτύου στο μείγμα των ευρωπαϊκών μέσων» σχολιάζει ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μαρκ Μάλιγκαν.
«Η μετατόπιση αυτή στην ισορροπία δυνάμεων όλο και περισσότερο θα διαμορφώνει τις στρατηγικές διανομής περιεχομένου, τον καταμερισμό των διαφημιστικών δαπανών και τις στατηγικές επικοινωνίες στην ευρωπαϊκή αρένα» προσθέτει.
Παρόλη τη μεταβολή, αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο, καθώς οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν τριπλάσιο χρόνο βλέποντας εκπομπές από ό,τι στο Διαδίκτυο. Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του Internet είναι η ηλικία του χρήστη και η πρόσβαση σε ευρυζωνικές (γρήγορες) συνδέσεις, δείχνει η μελέτη.
Στη Γαλλία, όπου καταγράφεται το υψηλότερο ποσοστό νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση, καταγράφεται επίσης ο μεγαλύτερος αριθμός ωρών που περνούν οι χρήστες online. Η Γερμανία, αντίθετα, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης, 14 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο, κυρίως λόγω της πληθώρας των δωρεάν τηλεοπτικών καναλιών. Η χαμηλότερη τηλεθέαση καταγράφεται στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Σουηδία.
news.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου